15. nov. 2012

Helgas storproduksjon

Hjemme alene helg blir brukt til å sy nye klær til barna..
Jeg har litt igjen å gjøre på de fleste klærne, som å legge opp, sette i knapper, sy i en ribb eller to og slik. Men det får jeg ta etterhvert.
 
Her er det jeg fikk laget,

og denne haugen består av..
 
 
..knytebukse str 1 år
Laget av mønster fra boka Made by me. Veldig fornøyd, så kommer
nok til å lage flere sånne etterhvert. Stoffet i buksa er kjøpt på Textart, og ribben fra Stoff og stil.
 
 ..body str 80
Stoffet har jeg kjøpt på kamelont i sverige. Ribben fra Stoff og Stil.
 

..ullsett str 80
Stoffet har jeg kjøpt på Myllymuksut i Finnland. Herligste ullstoff.
 
 ..og ullsett str 104.
Samme her og, stoff fra Mylly..
 
..og ullgenser str 104
 Mylly.. 
 
 
 ..genser str 104
Stoff fra Kamelont. Ribb fra Stoff og Stil.
 
 ..body str 80
Stoff fra Sydilla. ribb fra Kreaktiv på Kvadrat.
 
..genser str 104
Stoff fra Stoff og stil, ribb fra Kamelont. Dette er mitt første prosjekt med kantbandsapparatet på min nye maskin. Coverproen. Må si meg fornøyd med det. Glemte å skifte farge på tråden, så den ble svart.. Men men..


 ..fire gensrer.
En i str 92, en i 98, en i 104 og en i 110. Disse kommer for slag etterhvert på epla butikken. Stoff fra Sydilla, og ribb fra Kreaktiv.  
..bukse str 104.
Stoff jeg har kjøpt litt rundtomkring..

3 kommentarer:

  1. jammen ser det ut til at du har utnytta helga bra, masse fint du har sydd:)

    SvarSlett
  2. Storproduksjon! Masse flott!

    SvarSlett
  3. Så utrolig produktiv du har vært. Utrolig mye fint du lager, gleder meg til å følge deg videre.
    C

    SvarSlett