7. feb. 2013

Knappepresse!!

Har kjøpt meg knappepresse.
Her i huset funker det sånn at jeg handler det jeg vil ha, og kaller det morsdagsgave, eller bursdagsgave eller julegave, eller når man kan få gaver. Det passer meg veldig godt.
Den kom med posten idag, og har allerede vært flittig i bruk.
Jeg har sydd en fleece dress, som allerede er godt brukt. Den har være knappeløs i en uke. Endelig er det mulig å lukke den igjen. Må si meg veldig fornøyd med dressen. Legger inn et nytt innlegg og bilde av den senere i uka.  
   

2 kommentarer:

  1. Åh, en sånn vil jeg også ha:) Høres ut som du har en fin gaveordning. Gleder meg til å se fleecedressen!

    SvarSlett
  2. Ja, det er jo en invistering. Jeg er MEGET fornøyd med min. Gleder meg til å tilbringe mer tid med den.. :-) Fleece dressen har fått et eget innlegg..

    SvarSlett