1. apr. 2013

Sommerkolleksjon


Nå slipper vinteren taket og det er på tide å tenke på sommerklærne. Jeg har fått laget to singleter til
minstejenta. Den lilla er noe stoff jeg har hatt liggende litt, og det er bare rester igjen. Str 86. Den andre laget jeg da jeg hadde laget en t-skjorte til meg selv, og det akkurat var nok til en liten til. Også str 86. Begge disse mønstra kommer fra Ottobre.
 
 
 

 
 
 
Denne buksa begynte jeg på for lenge siden, (se her) så fikk jeg ikke gjordt den ferdig siden jeg måtte pakke ned sykroken min. Må men nå er den ferdig, og minstejenta har allerede brukt den masse. Selv er jeg kjempefornøyd, og har allerede et par til på gang. Str 92.
 
 
 
Et bilde av maskinene som endelig er oppe å går igjen. Jeg har solgt min symaskin/broderingsmaskin, så da er det for det meste disse jeg bruker.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar