19. mars 2014

Stor oppsamlingstråd..

Litt av det jeg har sydd i det siste. Er litt mer på facebook. 
Begynner med nattklær til barna. Resten må du trykke på linken under for å se.. ;-)
Str 110 og 98. 




Forkle på bestilling til morsdagen


 Bestilling før jul. Sett til to søstre. 


 Sydde en i bestilling i str 74. Sydd også en til min egen jente i str 92.

 Bestilling i str 68.

 Gave fra meg til en liten gutt. Str 74

  Luer til en nabofamilie. Med refleks trykk på. 

 Luer til salgs. Venstre: voksen str 130,- Høyre: refleksmerke på. 
120,- fra 3 år og oppover. 

 T-skjorte til min sønn. Str 92, så den er meget stor i str da han bruker 110. 

 Gave fra meg til en liten jente. Str 74. 

 Lue tilsalgs. Nå solgt.. 

 Smekker til salgs. 60 kr. 

 Lue sydd på bestilling. reflekstrykk på. 

 Gave fra meg til en liten gutt. Str 74

 Smekke til salgs. 60,-

 Lue til salgs. 130,- Voksenstørrelse. 
To kollegaer av meg ønsket seg t-skjorte. Har er den eine, den andre er akkurat lik.
En av den ønsker en liten edderkopp med nett bakpå. Jeg fikser sa jeg..
Her er resultatet.

1 kommentar: