23. apr. 2013

Hjemme alene dager, dag 2

Dag 2
Dette er det jeg fikk gjordt på dag to. Jeg måtte utsette shortsene litt, for jeg er usikker på om jeg skal ha strikk eller ribb i livet. Så derfor vil jeg at barna skal prøve de først. Ellers koser jeg meg på syrommet. På dag tre hadde jeg tenkt å ferdig stille alt jeg har begynt på. Så får vi se.   
 
Knytebukse nesten ferdig. Den skal få trykknapper på skuldrene i stede for knytting.
Så da blir det ikke knytebukse lenger. Men en trykknappbukse..
 
Fire gensrer i monstertruck stoffet fra Sydilla. Disse begynte jeg på for en stund siden, (se her) nå er håpet å få de helt ferdige.

Det nærmer seg sommer, og jeg fikk laget til tre t-skjorter. Her mangler det å legge opp.  
 
 Et nytt luemønster jeg måtte prøve. Vet ikke om jeg synes at den ble for stor bak.
Ble ikke sånn baggy look som jeg hadde tenkt. Hvertfall til dette stoffet som er litt stivt.

1 kommentar:

  1. Wow, så mye fint du har laget!! Gode alenestunder p syrommet kan virkelig være effektivt!!
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett