28. juli 2013

Litt av hvert, noe kommer og noe går.

Har fått meg en ny maskin. Dette er en fantastisk maskin som ein kan gjøre mye med. Denne kan kutte i papp, tøy, papir, vinyl som ein kan henge på veggen, heat transfer som ein kan stryke på tøy. Og flere ting også.. Det er bare kreativiteten som setter en stopper. Gleder meg til å teste den ut mer. Har fått laget et pannebånd til niesa mi, så måtte min sønn også få.
 
 
 
 
Ellers har jeg solgt overlocken min. Jeg har hatt denne et par år. Og er klar for å kjøpe meg en litt større og kraftigere maskin. Men jeg har vært veldig fornøyd med denne, så håper kjøperen koser seg masse med den. Ny maskin kommer en gang neste uke. Skal bestille i morgen. Det blir stas!!!
 
 
 
Eldstemann har fått seg et nytt sett.
 

 
Disse har jeg sendt avgårde i posten denne uka. Ei som bestillte alle sammen.
 Disse er kjempefine.
 
Og jeg har sendt avgårde to luer. Så det har vært en travel uke. Travlere skal det bli. Går å venter på 6 meter stoff i posten. Skal bli åtte joggedresser og en joggebukse.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar