22. aug. 2013

Sommeren er over..

Lenge siden jeg har oppdater bloggen.
Det er ikke fordi jeg ikke har hatt tid til å sy så mye,
men det er for jeg har sydd så mye at jeg har ikke hatt tid.. :-)
Supergøy! Etter at jeg var ferdig med alle bestillingene,
som du kan se ved å klikke på linken nederst på innlegget,
sydde jeg en kjole med hette til snuppa mi for å feire..
Litt spent på størrelsen om den er litt kort. Men da blir det en fin tunika.. Str 1-2 år.

Lagde til en applikasjon med silhouette maskinen min som jeg strøyk på.
Jeg synes det ble fint!
 
 

Så måtte jeg bare legge med et action bilde av kjolen. Den ble litt kort til kjole å være, men det gjør ingenting. Ellers satt den som støpt, og jeg kommer til å sy flere av disse.
 
Som sagt har jeg hatt en del bestillinger i august,og her er noe av det jeg har sendt avgårde..
Lue str 58

 Monstertruck str 104
 
 Over og under monstertruck til tvillinger str 104

 
 Kjøretøy str 98
 

 Bukse med monstertruck str 110
 

 Sett body og bukse str 92 og 74. Str 74 fikk knapper langs den ene skuldersømmen.
Lettere å få på et lite barn da.

Kjole str 98
 
Monstertruck str 98

1 kommentar: