24. sep. 2013

Ullbody

 
Kveldens prosjekt. Laget en ullbody til snuppa mi. Det nærmer seg ull sesong..
Bodyen laget jeg i str 92. Men lengden er str 98. er ofte der den blir for kort.
Ulla kommer fra Ull på rull i Bergen. Var så heldig å
få tatt meg en tur innom der på sen sommeren. Det ble noen meter.. (der også..)
Bodyen skal hun ha på seg i morgen. Klikk på linken under for å se et action bilde.    
 
 

 
Her er et bilde av snuppa mi i ny body. Den ble litt i lengste laget. Så kommer til å gjøre den litt kortere. Ellers er jeg veldig fornøyd. Og når det gjelder buksa er jeg superfornøyd med den også. den laget jeg til førstmann. kom på det helt av meg selv. Klippet et mønster jeg hadde så jeg fikk buen rundt beina og rundt rompa. Sydde i et bisebånd når jeg sydde den sammen. Tror det var andre buksa mi eller noe sånn.. Den er str 92.
 


 Bak
Framme

4 kommentarer: