30. jan. 2013

Farvel sykrok...

 
...hello du hobbyrom på 8m2!!!
 
 
 
Endelig er vi godt igang med flyttinga, og dette skal blir mitt mekka.
Har skal det gjøres en del. Panel og parkett skal bort. Inn skal lyst golvbelegg, gips og hvitt på veggene. For det meste. Kanksje jeg skal ha en vegg med tapet som det er masse herlige farger på.
Lampe skal byttes ut med lysekrone. Vinduskarm skal males.
Møbler skal handles inn. Må bare blir bra.    
 
 
Dette er det jeg flytter fra..
 
 
Rotete, liten plass, strykebrettet som arbeidsbord.
Har en plan om å holde det ryddig når det blir større så får vi se.
Og ja, det hender jeg sitter på golvet å syr også..  
 
 
Jeg drømmer om alt jeg skal gjøre, og alt jeg skal kreere på dette rommet!
 



2 kommentarer:

  1. Så spennende med nytt syrom! Det er stas:) Lykke til med oppussing!

    SvarSlett
  2. Så deilig med eget syrom!!! Og så mye fint du lager! Veldig koselig blogg!! Legger meg til som følger, jeg!

    SvarSlett