4. feb. 2013

Før jeg pakket ned syrommet mitt hadde jeg litt ting som måtte bli ferdige.

 
 
Lillla body til min datter. Den var et prøveprosjekt på åpning framme på raglan.
Fikk det jo forsåvidt til. Men åpningen ble på "feil" side, viss det er noe som er rett side da.
Stoff fra Sydilla. Str 86, eller 92. Husker ikke helt.
 
 
 
Grønn body er til en venninne som har fått en gutt.
Det er bambus fra mylly. Skal visst ha samme kvalitetene som ull, bare at det ikke er ull..
Den er så myk og god at jeg ville nesten hatt den selv..  Str 80.
 
 


Bukse og ullgenser er på bestilling til ei i barnehagen til min sønn.
Ull fra Mylly, isoli fra s&s. Det var litt morsomt, for jeg har sydde akkurat likt til min sønn. Hun spurt han om klærne, at det var mamma som hadde laga.
 Jeg snakket med henne samme dag, og hun bestillte akkurat likt. Str 98. 
 

2 kommentarer:

  1. Mye fint du lager! :) Den grønne bodyen var bare nydelig :)

    SvarSlett
  2. Takk for det! Ja venninna mi som fekk den var veldig fornøyd. :-)

    SvarSlett